dissabte, 12 de juny del 2010

Valoració final...

Ara si que estem arribant a la recta final!!

Fent un cop d’ull a tot el que ha suposat l’assignatura, puc treure una valoració positiva del que ha estat la feina feta. No ha estat tasca fàcil. El fet de descobrir noves eines i aplicacions ha sigut molt enriquidor per a mi, però també hi hagut moments de pànic, de...això jo no ho puc fer , o coses per l’estil. Però bé, aquí estem, a les acaballes del curs amb la motxilla plena de nous coneixements. Delicious, blocs, wikis, Cmap Tools, Dropbox. L’assignatura m’ha obert un nou món, el de les TIC, però penso que ara es cosa meva aprofundir amb algunes de les eines, ja que la rapidesa de l’assignatura, a vegades ha fet que no pogués treure el “suquillo” que li podria haver tret.

La veritat es que quan vaig llegir que hauríem de fe,r un projecte en grup virtual i elaborar una wiki, vaig pensar que seria missió impossible. A més, per la meva part, tenia unes vacances lligades al bell mig de la segona PAC. Aquí haig de donar les gràcies al nostre tutor, el Joan, per no deixar-me llençar la tovallola, com vaig intentar fer en un principi.

Del treball en grup, que dir...no es fàcil fer una planificació d’un treball fantasma, que encara no saps com serà, però malgrat tot hem anat sortejant tots els imprevistos: l’absència d’un membre del grup per vacances, la baixa d’una membre del grup, sense comunicar-nos-ho a la resta de companys, i la mudança de país d’una altra, de la qual encara no tenim noticies...Tot i així, no ens ha faltat comunicació entre els que quedàvem, ens hem adaptat a les circumstàncies i hem seguit el projecte endavant. D'això si que s'en diu superació personal!

Pel que fa als debats...penso que son enriquidors fins a cert punt. Masses intervencions que a vegades donen massa voltes al mateix tema, però es clar, es normal, ja que hem de respondre tots els alumnes, que no som pocs. Però bé, davant la multitud de missatges del debat inicial, recordo obrir la UOC i tenir esperant uns 30 missatges, el debat final ha sigut molt millor, qüestió de planificació del temps, que ha fet que pogués llegir cada dia els missatges i no deixar res endarrerit.

Res més, donar les gràcies als companys de grup, en especial al Pol, per tota la feina feta. Penso que malgrat tot, hem portat a terme una wiki molt completa, de la qual estic molt contenta. No creus? A reveure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada