diumenge, 30 de maig del 2010

Fi de trajecte

Noies,

La wiki està acabada i només queda l'última tasca de l'assignatura però és una tasca individual. Per tant, hem arribat al final del treball en grup, ara sí que hem fet el cim no? Super eh?

Amb aquest últim missatge m'agradaria valorar el que ha representat la feina en grup i el resultat final de l'experiència. De fet ahir ja vaig escriure un post on feia referència a la meva experiència personal com a coordinador, per tant no em repetiré. Sí que m'agradaria dir que m'he adonat de la grandíssima importància que té conèixer bé els membres del grup amb qui has de col·laborar abans no t'impliquis en una tasca col·lectiva, per estalviar-te sorpreses molt desagradables.

Per sort els membres que hem quedat al final del treball ens hem donat suport incondicional i hem demostrat que és possible coordinar-se mínimament per tal que la feina "tiri" endavant. I així ha estat.

De l'experiència veig que només és possible una bona feina grupal si tots els membres tenen un
nivell semblant de motivació i implicació en el treball. Per tant, sé que quan em torni a tocar fer un treball en grup preguntaré abans de res pel nivell d'implicació dels possibles candidats a ser companys de d'equip. Cal bombardejar amb preguntes per tal de conèixer els altres!!! També veig que és important tenir clar què sap fer cadascú, quins punts forts té. Això facilita molt el repartiment de tasques. A més a més, cal saber com és cadascú (passota, molt perfeccionista, fàcilment irritable, etc.).

En definitiva, que m'he adonat que des d'un primer moment cal deixar les coses claríssimes. No va bé això d'imaginar que l'altre serà responsable, eficient, cumplidor, etc. La imaginació i la intuïció poden jugar-te males passades. Cal bombardejar amb preguntes als altres abans de decidir si vols treballar-hi conjuntament. El resultat final de l'experiència? Doncs veig que la tria d'uns bons companys de treball és bona per dos motius, almenys: 1. Perquè gairebé assegura l'èxit del treball i 2. Perquè el resultat enriqueix a tots els membres gràcies a l'intercanvi d'opinions.

I ara, per finalitzar, us demano Rosa i Karen, que feu un últim esforç d'imaginació (així com hem equiparat la realització de la wiki amb l'ascensió a l'Everest) i us imagineu que acabem de veure una peli (la peli que tots nosaltres hem fet durant aquests mesos junts creant la wiki i pujant com uns condenats la muntanya) i justament ara sona la banda sonora final de la filmació. Us proposo aquesta banda sonora per despedir el treball en grup.

The End.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada